NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA + ODPOWIEDZI

I. Sadzonki


 

1. Co oznaczają klasy sadzonek: Wybór A i B?
Wybór A oznacza sadzonkę, która ma co najmniej 3 pędy wyrastające z miejsca szczepienia. Wybór B oznacza sadzonkę, która ma 2 pędy wyrastające z miejsca szczepienia.

2. Czy sadzonki nie zwiędną podczas transportu?
Sadzonki są sprzedawane z tzw. nagim korzeniem. Są przycięte i pozbawione liści, dlatego nie mają tak dużego zapotrzebowania na wodę i składniki jak róże w okresie pełnej wegetacji.

Dodatkowo dokładamy wszelkich starań podczas pakowania, aby sadzonki wytrzymały jak najdłużej. Dzięki naszej metodzie pakowania sadzonki mogą wytrzymać ponad tydzień bez wyjmowania z paczki.


 

II Wysyłka


 

1. Kiedy mogę spodziewać się wysyłki?
Kupowane przez Państwa róże są bezpośrednio wykopywane z gruntu przed wysyłką, dlatego przygotowanie przesyłki może nam zająć do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub zamówienia przesyłki pobraniowej.

2. Przesyłka się opóźnia, co robić?
Nie mamy wpływu na pracę przewoźników, ale jeśli przesyłka opóźnia się prawie tydzień prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić powód opóźnienia dostarczenia przesyłki przez przewoźnika.


 

III Funkcjonalność sklepu


 

1. Jak mogę skorzystać z bonów rabatowych?
Aby skorzystać z bonów rabatowych, przed realizacją zamówienia należy otworzyć koszyk i dodać bon do koszyka wpisując jego kod.