Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem roze.kommart.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep KOMMART jest prowadzony przez firmę:

KOMMART Przemysław Martyniak
Klementowice 140a
24-170 Kurów
NIP: 716-265-63-55
REGON 061385337

3. Adres do korespondencji:

KOMMART Przemysław Martyniak
Klementowice 140a
24-170 Kurów

tel. : 609 555 211
e-mail: roze@kommart.pl


4. Zakup w sklepie internetowym KOMMART oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie odbywa się poprzez dodawanie produktów do koszyka oraz realizację zamówienia, postępując według wskazówek wyświetlanych podczas procesu zamawiania.


6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. W celu łatwiejszego dokonywania zakupów w przyszłości Klient może założyć w sklepie konto, które będzie potem służyć do logowania się. W takim przypadku Klient ma również dostęp do historii swoich zakupów oraz może brać udział w programie lojalnościowym zbierając punkty, które potem może wykorzystać w kolejnych zakupach.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę w okresach sezonowych (jesienią - od września do listopada oraz wiosną - od marca do końca kwietnia). Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma KOMMART zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

10. Firma KOMMART zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym KOMMART są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

12. Firma KOMMART wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP (za wyjątkiem osób fizycznych).

13. Firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.

14. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl

ZWROTY:

15. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając oświadczenie na adres korespondencyjny podany wyżej.

16. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

17. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • Towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
  • Zwracane towary muszą być kompletne (nie mogą być pozbawione zawieszek, metek).
  • Pozostałe towary powinny być zwrócone w stanie niepogorszonym, po zapoznaniu się z nimi w sposób zwyczajowo przyjęty przy danym towarze.

18. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów żywych, które z uwagi na ich charakter mogą ulec szybkiemu zepsuciu.

19. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres korespondencyjny podany wyżej z dopiskiem: "Zwrot".

20. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni.

21. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.

REKLAMACJE

22. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

W takim przypadku należy skontaktować się z nami, podać numer zamówienia i opisać reklamowany towar. W tym celu reklamację można opatrzyć zdjęciami reklamowanego towaru.

23. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji, ustosunkuje się i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

24. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci równowartość ceny towaru.

 

III. Dodatkowe informacje

 

SADZONKI


Wszystkie sadzonki sprzedajemy z gołym korzeniem (bez doniczki), a każda paczka jest odpowiednio zabezpieczona przed przesuszeniem.